Re: Wchodzi kobieta do sklepu komputerowego i ...

Autor: Wasiuk (wasiukNOSPAM_at_2com.pl)
Data: Fri 14 Mar 2003 - 22:00:41 MET

Użytkownik "P.I." <charvel_at_NOSPAMinteria.pl> napisał w wiadomości
> Qrna ludzie a czy ona musi sie na tym znac ?
> Kupila to co jej doradzil sprzedawca, a ze okazal sie glupim chujem to juz
> nie masz o to pretensji ?
> Pomysl zanim napiszesz taka bzdure !
> Tez sie na wszystkim znasz ?

To nie sprzedawca okazal sie glupim chujem tylko ona glupia pizda!!! Czy ona
musie sie na tym znac? Nie nie musi, ale po co kupuje skoro sie na tym nie
zna? Nie rozumiem Ciebie w tej chwili. Ja na przyklad nie znam sie na muzyce
to nie bede kupowal sobie syntezatora, samplera, sekwencera lub rytmizera.
Bo nie mam zielonego pojecia jak to ze soba wspolgrac i nawet jakbym dal
rade to wszystko ze soba podlaczyc to moje korzystanie z tego sprowadzilo by
sie do odegrania doremifasola. Takze nie pieprz takich pierdol!!!, ze ktos
pisze bzdury za nim pomysli. A sprzedawca postapil pierwszorzednie bo za
glupote (czyt. debilstwo) sie placi i tak juz dosc sie spoleczenstwo
ostatnio lituje nad ludzmi uposledzonymi.

--
Pozdrawiam
Wasiuk