Re: Usuniecie ograniczenia 40@32 a utrata danych.

Autor: Michal Kawecki (kwinto_at_2com.pl)
Data: Wed 12 Mar 2003 - 23:54:01 MET

Użytkownik "nicram" <niusyNOSPAM_at_nicram.prv.pl> napisał w wiadomości
> On Wed, 12 Mar 2003 00:56:37 +0100, "Adam Jędrysik"
> <kranked_at_kranked.neostrada.pl> wrote:
>

> Będziesz miał wszystko po staremu + 8GB niezagospodarowanego miejsca
> na którym możesz założyć nową partycję lub za pomocą np.
> PartitionMagic dokleić ten obszar do istniejącej partycji

Nie sądzę, że będzie tak różowo jak piszesz. Nie mogę teraz podać linku,
ale w FAQ do programu DiskWizard jest na to odpowiedź. Cytując z
pamięci, "należy się liczyć z koniecznością ponownego spartycjonowania
dysku z uwagi na odmienne ustawienia CHS/LBA stosowane przez DiskWizard
i przez BIOS płyty głównej".
Dlatego właśnie stosowanie zabawek typu DDO zamiast porządnego
sprzętowego kontrolera daje w efekcie bilet w jedną stronę.
Sam jestem ciekaw, jak to się zakończy.

M.