Odp: Problem po zmianie dysku

Autor: Kama (kama5_at_poczta.fm)
Data: Thu 13 Mar 2003 - 00:11:40 MET

Użytkownik nicram <niusyNOSPAM_at_nicram.prv.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:ojju6vc8k4rgo8fm4534b0pgdnlvjvbljl_at_4ax.com...
> Chyba jeden z prostszych sposobów zapełnić dysk tak aby zostało mniej
> niż 2GB, trudniejszy to zmienić rozmiar partycji tak aby zostało na
> niej mniej niż 2GB zainstalować to co się niechce zainstalować i
> zmienić rozmiar spowrotem

Prostszy sposob nie pomogl :((( Trudniejszy musze przemyslec bo nie bardzo
wiem jak sie za to zabrac.Mozna zmieniac rozmiary partycji bez formatowania
dysku?? Kurcze to chyba dla mnie za trudne.
Jeszcze czekam na odpowiedz od producenta encyklopedii ,skoro tak dziwacznie
to wymyslili to niech poglowkuja nad rozwiazaniem takich problemow:)
Odpowiedz ma ponoc nadejsc w ciagu 4 dni roboczych .

pozdrawiam
Kama

---