Re: Usuniecie ograniczenia 40@32 a utrata danych.

Autor: nicram (niusyNOSPAM_at_nicram.prv.pl)
Data: Thu 13 Mar 2003 - 12:53:34 MET

On Wed, 12 Mar 2003 23:54:01 +0100, "Michal Kawecki" <kwinto_at_2com.pl>
wrote:

>Użytkownik "nicram" <niusyNOSPAM_at_nicram.prv.pl> napisał w wiadomości

>Nie sądzę, że będzie tak różowo jak piszesz. Nie mogę teraz podać linku,
>ale w FAQ do programu DiskWizard jest na to odpowiedź. Cytując z
>pamięci, "należy się liczyć z koniecznością ponownego spartycjonowania
>dysku z uwagi na odmienne ustawienia CHS/LBA stosowane przez DiskWizard
>i przez BIOS płyty głównej".
>Dlatego właśnie stosowanie zabawek typu DDO zamiast porządnego
>sprzętowego kontrolera daje w efekcie bilet w jedną stronę.
>Sam jestem ciekaw, jak to się zakończy.
hmm... być może się mylili bo ja napisałem co powyżej z własnego
doświadczenia a nawet dwóch, pierwsze bardzo podobne do tego jakie
opisał Adam a drugie jeszcze ciekawsze a mianowice mam dysk 800MB
który na jednym kompie jest widziany jako 512MB (lub coś koło tego
dokładnie nie pamiętam) a na drugim jako 800MB na tym drugim
komputerze założyłem partycję 800MB podpiąłem dysk do pierwszego kompa
lecz ten widział tylko partycję 500MB zainstalowałem system i
podpiąłem dysk do pierwszego kompa (tego na którym zakładałem partycję
800MB) i co ciekawe była na dysku partycja 800MB z zainstalowanym
systemem. Zastanaiwałem się jeszcze co by było jeśli bym zapełnił tą
partycję i podłączył do kompa który widzi 500MB ale wtedy pewnie by
się coś zaczęło kaszanić :))

pozdrawiam

--
--=nIcRaM=--
Jśli szukasz polskich eBook'ów eBook_at_nicram.prv.pl