Re: Jak bedzie z pamięciami PC133 SDRAM ?

Autor: d_r (dagres_at_interia.pl)
Data: Sat 22 Feb 2003 - 21:57:20 MET

Użytkownik "rafi" <zr_at_2com.pl> napisał w wiadomości
> Mam obecnie tylko 128 Mb PC133 SDRAM. Mam ochote dokupić. Nie licze na
> spadek cen ale boje sie gwaltownego ich skoku.
> Jak sadzicie jak bedą kształtowały się ceny tych pamieci ? Produkują je
> jeszcze ?

Możesz je dokupić - na razie są.
Ale jeśli masz trochę starą płytę, to może to być maksimum możliwości dla
niej -
mam na myśli moduł ze 128 MB pamięci.
Jeśli będziesz chciał dokupić więcej na jednej kostce, np. 256MB,
to Twoja płyta może już tego nie "udźwignąć",
bo produkowane obecnie SDRAMy są już troszkę inne.

Dokupiony przeze mnie moduł 256MB nie był czytany przez płytę,
a mało tego system w ogóle nie startował.
Okazało się, że muszę kupić płytkę jednostronną,
bo dwustronne (jakie są obecnie sprzedawane tej wielkości)
nie są obsługiwane przez starsze płyty.
Trudno było znaleźć taką płytkę - ale wreszcie udało mi się
kupić - jednostronnego Kingston'a..., który niestety kosztował
70 złotych więcej...

Pozdrawiam
d_r