Re: Jak bedzie z pamięciami PC133 SDRAM ?

Autor: Mati (mati_at_tedsoft.pl)
Data: Sun 23 Feb 2003 - 11:46:23 MET

Użytkownik "rafi" <zr_at_2com.pl> napisał w wiadomości
> Mam obecnie tylko 128 Mb PC133 SDRAM. Mam ochote dokupić. Nie licze na
> spadek cen ale boje sie gwaltownego ich skoku.
> Jak sadzicie jak bedą kształtowały się ceny tych pamieci ? Produkują je
> jeszcze ?
> rafi

Pamięci SDR przestały być produkowane jakieś 2 tygodnie temu, kiedy to ich
cena skoczyla mocno w górę.
Obecnie są one droższe niż DDRy 2100, a sprzedawane będą do chwili
wyczerpania zapasów magazynowych.

Pozdrawiam
Mateusz Kempa | Ostrzeszów
e-mail: mati_at_tedsoft.pl | IRCnet: Spec007
Registered Linux User: #259654
Have you visited www.tedsoft.pl today ?