Re: Athlon XP raz jeszcze... (KT333)

Autor: tomnat_at_zagan.uni.cc
Data: Sat 22 Feb 2003 - 21:57:13 MET

>Serdecznie dziękuję wszystkim za rady w temacie 'nForce2 czy KT400'. Trochę
>jeszcze po sieci pogrzebałem i już mniej więcej wiem co i jak w tej kwestii.
>Z KT400 wybrałem Gigabyte, z nForce2 - Epoxa. I jeszcze jakby mi ktoś mógł
>polecić jakąś fajną płytkę na KT333 cobym miał pełny obraz sytuacji - i z tego
>będę najpewniej wybierał. Można założyć, że 'posadzę' na tym XP 2200+ i 512MB
>lub 1GB RAM (PC2700). W przyszłości może będę chciał włożyć tam Athlona FSB333.
>Jakieś propozycje? Myślałem na Gigabte 7VRX (jeżeli dobrze pamiętam), ale nie
>mogę nigdzie jej znaleźć :-/

Ja psoiadam msi kt3v i jestem naprawde zadowolony, Mam athlona 1,7xp i
bez problemu chodzi na 2,4xp. Na pewno tez pojda na niej bartony (w
tej chwii mam tego procka ustawionego na FSB 333). tez myslalem nad
gigabytem ale wiele niepochlebnych opini mnie do niego zniechecilo. We
wrocku w kazdym razie jest dostepny.

Tomasz L.