wiarygodny pomiar...?

Autor: d_r (dagres_at_interia.pl)
Data: Sat 22 Feb 2003 - 16:22:23 MET

Jaki pomiar temperatury procesora jest najbardziej
wiarygodny ?
Czy ten
- podawany przez BIOS ?
- podawany przez aplikację systemu np. Windows ?

Jaki programik (Windows) podaje wiarygodne wyniki ?
Czy temperatura podawana przez BIOS ma się różnić
od tej podawanej przez aplikację Windows'a ?
Tzn. czy po załadowaniu Windowsa temperatura
będzie wyższa od tej podawanej przed załadowaniem -
w BIOSie ? - czy powinna ?

Sisoft Sandra pokazuje mi temp. 60 stopni,
Motherboard Monitor skonfigurowany przez serwis
wskazuje zaś 47 stopni (w tym samym czasie).
Po ponownym uruchomieniu kompa BIOS pokazuje 48 stopni.
Jaką więc temperaturę (mniej więcej) ma mój procesor ?
Który wynik jest najbardziej wiarygodny ?

Pozdrawiam
i dziękuję z góry za pomoc.

d_r