Re: komp niekoniecznie najtanszy

Autor: Castrol (jacek_01_at_f2virt.onet.pl)
Data: Sat 22 Feb 2003 - 01:14:14 MET

Użytkownik "Jacek Szycht" <jacek.szycht_at_wp.pl> napisał w wiadomości

> - P4 1,8 MHz,

Pomysl jeszcze o AMD, jest na pewno tanszy

> - Plytka ASUS (taka do 500pln, ale nie wiem jaka - moze cos polecicie
> prosze),
> - DDR 333MHz 256MB (ew. 512 MB),

256 to malo, min 512 do DTP

> - HDD Caviar albo Seagate (40GB 7200rpm, cash raczej 2MB, wiekszego nie
> potrzebuje, wazne zeby byl maksymalnie cichy)

40 GB tez malo, wez min 60 GB

> Reszta konfiguacji nie jest az tak istotna. Zalezy mi szczegolnie na
ocenie
> tych komponentów.

Rzeczywiscie, chcesz robic w DTP i mowisz ze nie jest dla CIebie istotna
karta graficzna??? Hmm, dziwne

Tu oczywiscie MATROX

> aha jeszcze jedno, AMD nie wchodzi w gre. (mialem juz Durona, Athlona i
> wiecej go nie kupie, nie dlatego ze jest kiepski, po prostu z wlasnego
> doswiadczenia wiem ze Intele sa lepsze do pracy)

WIedz ze na wszystkim mozna pracowac a jak ci cos sprawia klopoty to znaczy
ze nie umiesz sobie z tym poradzic