Re: komp niekoniecznie najtanszy

Autor: radxcell (radxcell_at_X.pl)
Data: Sat 22 Feb 2003 - 18:53:45 MET

Castrol <jacek_01_at_poczta.wywalto.onet.pl> wrote:
> Użytkownik "Jacek Szycht" <jacek.szycht_at_wp.pl> napisał w wiadomości

> Pomysl jeszcze o AMD, jest na pewno tanszy
gosc chcial niezawodny i bezproblemowy a nie tani
imho tylko intel

> 40 GB tez malo, wez min 60 GB
poszukaj uzywanego fujitsu 5200 serii T

nowe dyski 7200, nawet olejowe (np Maxtor Diamondmax Plus) sa glosne

> WIedz ze na wszystkim mozna pracowac a jak ci cos sprawia klopoty to
> znaczy ze nie umiesz sobie z tym poradzic
tak offtopic przypomina mi to argument:
kazdym samochodem mozna jezdzic wiec kup tani z silnikiem min 1.8,
a jesli bedzie sie psul, to znaczy ze nie umiesz sobie z tym poradzic

a propos bezproblemowosci - mam dwie karty muzyczne

Gravis od dwoch lat nie sprawil mi ZADNYCH problemow
Audigy juz dwukrotnie odmowila posluszenstwa, bez wyraznych
powodow - reinstalacja pomagala, ale co z tego?
faktem jest ze karta ta sprawia problemy, pomimo tego, ze niby dziala

rdx

--
| _ \__ _ __| \ \/ /__ ___| | | gg#: 157002 | radxcell_at_X.pl
|   / _` / _` |>  </ _/ -_) | | GSM: 692 226 774 | "X" => w
P3T 1.2G, Abit BE6-II 2.0, ATI Radeon 64MB DDR VIVO, Asmax.multisys
120GXP 80MB, DiamondMax Plus 9 8/80MB, GUS PnP 16MB, Audigy BOX