Re: komp niekoniecznie najtanszy

Autor: Jacek Szycht (jacek.szycht_at_wp.pl)
Data: Sat 22 Feb 2003 - 12:20:51 MET

> Pomysl jeszcze o AMD, jest na pewno tanszy

no ale nie musi byc taki tani wlasnie :-)
mi zalezy na niezawodnosci
a wlasnie, widzialem taka plytke MSI, ddr400, ata133, usb2, za 400 pln,
agpx8, za 400pln, chyba dobra cena.

> 256 to malo, min 512 do DTP

mam teraz na chwile cel.1.7 i 256ddr i jak obrabialem plik 620 mb w fotopku
nie mialem zadnych problemow, wiec chyba lepiej no kupic mniej ddr333 niz
wiecej ddr266, tak mi sie wydaje ze szybsza jest lepsza niz wiecej.

> Rzeczywiscie, chcesz robic w DTP i mowisz ze nie jest dla CIebie istotna
> karta graficzna??? Hmm, dziwne
>
> Tu oczywiscie MATROX

ale chodzi o to ze reszte mam komponentow :-)
wiem ze matrox :-)
albo ATI, w sumie obie sa dobre.

a i jeszcze pytanko, ktory z dyskow ata133 jest najcichszy?
i czy w ogole sa dyski Seagate ata133?

> WIedz ze na wszystkim mozna pracowac a jak ci cos sprawia klopoty to
znaczy
> ze nie umiesz sobie z tym poradzic

hmm
bardzo mozliwe.
ale ja probowalem ustawic tego Durona, moi znajomi, serwis w ostatecznosci.
raczej mam pecha do AMD, bo za kazdym razem jak mam z nim doczynienia to nie
dziala tak jakbym tego chcial.

pozdrawiam i dziekuje za odpowiedz
Jacek Szycht