Re: czy spalila sie prawidlowo?

Autor: kuba (kubbo_at_poczta.onet.pl)
Data: Fri 21 Feb 2003 - 22:05:51 MET

Użytkownik "ktom" <ktom2_at_poczta.fm> napisał w wiadomości
> Dnia 03-02-21 14:27, Użytkownik ssj5 napisał:
> Nie powinno laczyc sie dzialajacych urzadzen ktore maja nieuziemione
> tory zasilania, poniewaz pomiedzy nimi wystepuje napiecie roznicowe.

jesli chodzi o prunt, to wiem tylko tyle, ze kiedys, dawno, mnie kopnal
czy nie nalezy rowniez zastrzec, ze podlaczone (i uziemione)
powinny byc owe urzadzenia do tej samej fazy?
czy maga byc kilku-kilkunasto V roznice?
w koncu kable sieciowe rozpiete miedzy budynkami
po obu stronach podlacza sie przez specjalne repeatery... chyba