Re: Serwer dla sporej sieci

Autor: Marcin Wojtczuk (fastviper_at_telkab.pl)
Data: Fri 21 Feb 2003 - 16:21:22 MET

Marcin claimed:
> tej
> program

> Nie chodzilo mi o kompilacje programow pod procesor ale o wstawki w
> asemblerze.

Tego się nie robi poza jądrem i grami bo nie ma to sensu absolutnie
_żadnego_. Z drugiej strony.. nie jestem programistą :)

> A takie moga sie zdarzyc w wielu programach. I juz beda raczej pisane
> z optymalizacja na intela.

Takie programy można bez żalu skasować.

> Czy akurat w tych programach, ktorych sie uzywa to juz inna sprawa:)

Na serwerze nie ma to sensu. Najważniejsze jest bezpieczeństwo a nie 2% w
te czy wefte. A bezpieczeństwo to wynik zasady KISS[1].

> Pozdrawiam, zycze mielgo dnia

Również pozdrawiam i przepraszam, za nieco zbyt ostrą reakcję.

[1] Keep it simple stupid!

--
       [ http://www.stringi.com/viper/ ]