Re: Serwer dla sporej sieci

Autor: Marcin Wojtczuk (fastviper_at_telkab.pl)
Data: Fri 21 Feb 2003 - 13:15:34 MET

Marcin claimed:
> W domu mam jednoprocesorowe amd duron i tez zadnych problemow.
> Jedno jest tylko pewne: AMD potrzebuje wiecej pradu a wiec i lepszego
> wentylowania.

Uhm, zwłaszcza Athlon XP 0,13, tak ?

> Ja bym serwer postawil na intelu.

Ja też. Dokładniej na PIII.

> Raczej wynika to z popularnosci intela. Tzn. jak program bedzie
> optymalizowany pod
> jakis procesor to raczej pod intela.

Uprasza się o niewypowiadanie się w temacie, jeśli się nie ma pojęcia. W tej
chwili stosuje się powszechnie budowanie pod i386 względnie i586. Nie ma
dystrybucji dającej pakiety optymalizowane pod p4 czy athlona-xp. A program
sam z siebie może być optymalizowany pod jakiś konkretny procesor tylko
wtedy, gdy jest napisany w asemblerze. A takiego bym na serwerze raczej nie
uruchamiał.

--
       [ http://www.stringi.com/viper/ ]