Asus + Irda , problem

Autor: Radoslaw Krzyzan (aaa_bbb_ccc_radek_at_storm.com.pl)
Data: Fri 21 Feb 2003 - 13:35:30 MET

Mam płytę P4B 266 SE, w BIOS ustawiłem UART2 mode na COM, zainstalowałem
Windows 2000. Przyszła mi ochota na uruchomionie portu Irda, zmieniłem więc
w BIOS UART2 mode na Irda, uruchomiłem Windows i nie pojawiła się informacja
że znaleziono nowy sprzęt (Port podczerwieni) , ręczna próba dodania portu
nie pomaga. Co zrobić ? Czy uruchomionie portu wymaga kabla (nie mam
pewności czy jest sprawny, więc dla pewności go wyciągałem z pinów)?

--
Radoslaw Krzyzan , radek (at) storm.com.pl