Re: nForce2 czy KT400?

Autor: Andrzej Kaczmarek (ak_at_wroc.vulcan.pl)
Data: Thu 20 Feb 2003 - 11:55:06 MET

> Athlon 1700+ z serii B (stepping 1 1).

A jakie konretnie są 'za'? Bo chyba nie wydajność, a podkręcał na 101% nie
będę :)

> KT333 albo nforce2. KT400 to wielka pomyłka (nie warto płacić, bo sam
> chipset nie umie nic czego KT333 by nie mogło).

A jeżeli KT333, to co wtedy? Gigabyte tylko na KT400 widzę. Jakieś MSI (np.
KT3) może?

> Są potrzebne dwie kości - od tego zacznijmy :)

No dobra - zakładamy że idę do sklepu i biorę 2x512MB. I będzie jakaś
różnica w przepustowości czy wręcz widocznej wydajności? (chociażby stary
dobry Q3 :)

> Masz zestaw głośnikowy 5.1 i korzystasz z niego ?

Nie - zwykła miniwieża z dwoma głośnikami. Ale za dźwięk u mnie odpowiada SB
Live! (zapomniałem go dopisać do listy na końcu)

> Starczy nawet 230W, ale dobrej firmy. Takiej jak chieftec/enlight. Ja bym
> brał obudowę Enlighta. Zasilacze dla obu i tak robi ta sama firma
(siriatec
> czy cuś).

Mam 250W Enlight, ale kiedyś mi tu radzono jednak 300W - dlatego pytam :)
Zresztą kupienie nowego Enlighta 7233 300W to nie problem - 150zł to niska
cena za święty spokój :)

--
pozdrawiam,
Andrzej