Re: nForce2 czy KT400?

Autor: Marcin Wojtczuk (fastviper_at_telkab.pl)
Data: Thu 20 Feb 2003 - 12:25:33 MET

Andrzej Kaczmarek claimed:
> A jakie konretnie są 'za'? Bo chyba nie wydajność, a podkręcał na 101% nie
> będę :)

Konkretne 'za' są takie, że można podkręcić albo za jakieś pół roku łatwiej
sprzedać procesor kręcący się na 2400+.

> A jeżeli KT333, to co wtedy? Gigabyte tylko na KT400 widzę. Jakieś MSI (np.
> KT3) może?

KT3V - cudna jest. Gigabyte też podobno niezłe. Nie płać za KT400, ale za
wyposarzenie. Jeśli jest to samo wyposarzenie a inny chipset - szkoda na to
pieniędzy (znaczy w porównaniu do KT333).

> Nie - zwykła miniwieża z dwoma głośnikami. Ale za dźwięk u mnie odpowiada SB
> Live! (zapomniałem go dopisać do listy na końcu)

No to Solteka FRV ciężko będzie przebić :))

> Mam 250W Enlight, ale kiedyś mi tu radzono jednak 300W - dlatego pytam :)

Może wystarczyć.

> Zresztą kupienie nowego Enlighta 7233 300W to nie problem - 150zł to niska
> cena za święty spokój :)

ILE ????!!!!! Gdzie za tyle są enlighty ?

--
       [ http://www.stringi.com/viper/ ]