Re: boxowe procki

Autor: Czarek Kalista (czaro_at_poczta.onet.pl)
Data: Thu 20 Feb 2003 - 11:43:26 MET

Użytkownik "Sebol" <lobo_at_space.pl> napisał w wiadomości
> czy jest sens kupowac boxowy procek - chodzi mi o to konkretnie o xp1,7.
Czy
> wiaterczek sa sensowna wydajnosc i nie jest za glosny ? :>

kilka dni temu kupiłem taki prcesor
tez tak sobie kombinowalem ze jak box to dostane super colera itp
po rozpakowaniu okazalo sie ze wiatrak jest badziewny
poprzednio gdy kupowałem oddzielnie to za te same kase byl lepszy wiatrak
jedyna pociecha jest to ze procesor jest dobry bo 0,13 AXDA i to z
najnowszej serii JIUHB
ponoc mozna go ustawic na 2400+ i dziala bez problemu
sam jeszcze nie probowalem bo ten boxowy wiatrak nie wzbudza zaufania
tak wiec w wersji box nie znajdziesz dobrego wiatraczka, co najwyzej
zadawalajacy
(kupowalem w Action)

CK