Re: Reklamacja plyty glownej

Autor: Raffa (rafalw_at_interia.pl)
Data: Thu 20 Feb 2003 - 07:54:36 MET


Użytkownik <age_at_buziaczek.pl> napisał w wiadomości
news:6472.00000829.3e541bec_at_newsgate.onet.pl...
> > Oddalem do reklamacji plyte glowna na gwarancji. Minelo 21 dni a plyt
> > wciaz nie ma! Co w takiej sytuacji moge zrobic?? Sprzedawca tlumaczy
> > ze jeszcze nie wrocila od producenta (swoja droga MSI).
> >
> > Tomasz L.
>
> Czasami tak bywa.
> Procedura, jest taka ze sklep oddaje do hurtowni, a oni odsyłają do
producenta,
> albo bezpośredniego importera.
> Ale możesz się kłócic, że Cie to nie interesuje.
> Teoretycznie powinno to trwać 14 dni od przyjecia towaru.
> Ja miałem takie sytuacje ( sam handluje sprzętem ) ale wiedziałem ze i tak
nic
> nie zrobie, bo jak sprzęt nie wrócił do hurtowni, to nie była ich wina.
> Jak klient był niecierpliwy, to dostawał coś w zamian, ( takie samo , albo
> lepsze, ) bo gorszego nie można dostać.
> Zapytaj co się dzieje i kiedy się jej spodziewają.
> To nie wina sprzedawcy -- kto inny ją trzyma, no chyba ze zawalił i
zapomniał
> zawiesc do hurtowni, albo ją przetrzymał za długo-- na to nie ma
> usprawiedliwienia.
>
> Pozdrowionka
> Age
>
a ja mysle ze powinienes polozyc fakture i zażadac zwrotu kasy !!
i kupic sobie cos nowszego ....

bo to w koncu nie twoja wina ze serwis lezy i naprawa sie przedłuza
to sklep sprzedaje produkty które maja kiepski serwis i powinien poniesc za
to konsekwencje a nie ty !!!



To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.7 : Wed 19 May 2004 - 09:23:54 MET DST