Re: Problemy z bootowaniem twardziela

Autor: Raffa (rafalw_at_interia.pl)
Data: Thu 20 Feb 2003 - 07:58:05 MET

Użytkownik "sqrczak" <ja_at_wmSTOP.pl> napisał w wiadomości

> po
> system.
>
> ustaw jako 1 - boot to co masz jako 2 podczas botowania z cd

nawet ja nie wiem do konca o co chodzi !!!

ale proponuje tak :
dyskietka z systemem na to Ranish Partition
odpalic z dyskietki system odpalic part (ranish) i ustawic flage Boot (key
B) dla odpowiedniej partycji - z tego co piszesz chyba C (tej z Win98) do
tego trzeba by przeedytowac (albo przynajmniej przyjzec sie) boot.ini bo tam
tez chyba jest cos nie tak !! (ale t ojuz sprawa na grupe od Windowsów)

pozdro