Re: Reklamacja plyty glownej

Autor: age_at_buziaczek.pl
Data: Thu 20 Feb 2003 - 01:06:05 MET

> Oddalem do reklamacji plyte glowna na gwarancji. Minelo 21 dni a plyt
> wciaz nie ma! Co w takiej sytuacji moge zrobic?? Sprzedawca tlumaczy
> ze jeszcze nie wrocila od producenta (swoja droga MSI).
>
> Tomasz L.

Czasami tak bywa.
Procedura, jest taka ze sklep oddaje do hurtowni, a oni odsyłają do producenta,
albo bezpośredniego importera.
Ale możesz się kłócic, że Cie to nie interesuje.
Teoretycznie powinno to trwać 14 dni od przyjecia towaru.
Ja miałem takie sytuacje ( sam handluje sprzętem ) ale wiedziałem ze i tak nic
nie zrobie, bo jak sprzęt nie wrócił do hurtowni, to nie była ich wina.
Jak klient był niecierpliwy, to dostawał coś w zamian, ( takie samo , albo
lepsze, ) bo gorszego nie można dostać.
Zapytaj co się dzieje i kiedy się jej spodziewają.
To nie wina sprzedawcy -- kto inny ją trzyma, no chyba ze zawalił i zapomniał
zawiesc do hurtowni, albo ją przetrzymał za długo-- na to nie ma
usprawiedliwienia.

Pozdrowionka
Age