Re: Reklamacja plyty glownej

Autor: Jacek Maciejewski (jacmac-nospam_at_go2.pl)
Data: Thu 20 Feb 2003 - 09:27:44 MET

Raffa naskrobał:

>a ja mysle ze powinienes polozyc fakture i zażadac zwrotu kasy !!
>i kupic sobie cos nowszego ....
>
>bo to w koncu nie twoja wina ze serwis lezy i naprawa sie
>przedłuza to sklep sprzedaje produkty które maja kiepski serwis i
>powinien poniesc za to konsekwencje a nie ty !!!

Bądź bezlitosny. O dzień niedotrzymany termin - zerwanie umowy, zwrot
kasy. Nie spodziewaj się że ciebie potraktowaliby lepiej, jakbyś coś
nie tak zrobił. Np. przyniósł płytę bez pudełka albo z wgranym innym
biosem, jak mnie się to trafiło.
I czytaj kartę gwarancyjną, co więcej, negocjuj podejrzane punkty,
każ sobie uzupełnić a jak nie chcą, to olej i kup tam gdzie cię będą
poważać.

--
Jacek