Monitor mi sie psuje - ratunku.

Autor: M. Alexander (Alex777_at_telbank.pl)
Data: Wed 19 Feb 2003 - 21:19:06 MET

Dziendobry.

Od jakiegos czasu mialem klopoty z monitorem: co jakis czas (nie za czesto)
mrygal mi obraz. Po prostu tak, jakby w TV ktos sie kablem bawil - fragment
obrazu mi drzal.
I przed chwila mi monitor odwalil taki numer:
Ekran drgnal, zrobil sie czarny, po chwili wrocil, tylko tak, jakby byl
maksymalnie rozciagniety. "sciagnalem" go w display w control panel (uzywam
Windows 98 SE) i aspekt obrazu byl zupelnie pokopany. Wygladalo to tak, ze
jak mialem tekst na calym ekranie to po srodku (wedle rozumowania poziomego,
z pionem jest chyba wsjo OK) literki byly rozciagniete ("grubsze"), a im
blizej brzegow tym bardziej waskie ("chude")...
Jak ustawilem na mniejsza rozdziwlczost to bylo wszystko OK. Jak ustawilem
na wyzsza (teraz dzialam na 1152x864) tez bylo wszystko w porzadku.

Co to jest i jak to naprawic?

Dzialalem na rozdzielczosci 1024x768, hi color.

M.

--
[ Post Industry Association ]
[ http://www.postindustry.org/ ]