Plyta z chipsetem Intel L440GX i pamiec DIMM

Autor: luke (ktaki_at_wp.pl)
Data: Wed 19 Feb 2003 - 20:58:21 MET

Witam Was,

Zaczynam dostawac powoli kociokwiku. Chce dodac pamieci do mojego serwerka.
W obecnej chwili sa w nim dwie kostki po 256 DIMM pc-100 (obustronne jesli
ma to znaczenie dla was). Dokupilem pamiec 512 PC-133) obustronna.
Co nastepuje.
1 Gdy doloze ta pamiec do reszty pokazuje mi sie komunikat o bledzie pamieci
w jednym banku
2. Gdy wyloze dwie stare pamieci i zostawie ta nowa komputer moj uruchamia
sie z 4 lub 5 piknieciami (na monitorze nic nie widac).

W zwiazku tym mam do was pytanie. Jaka pamiec musze kupic zeby to chodzilo?
Plyta ta zostala kupiona pod koniec 2000 roku. Czy ma tu znaczenie czas
taktowania pamieci (100 lub 133?) Dlaczego nie wykrywa mi tej pamieci.
Slyszalem ze na plytach z chipsetem BX'owym wykryje mi polowe pamieci.

Licze na szybka odpowiedz,

Pozdrawiam

luke