Re: Monitor mi sie psuje - ratunku.

Autor: bdt (bdt_at_op.pl)
Data: Thu 20 Feb 2003 - 09:40:45 MET

>Wygladalo to tak, ze
> jak mialem tekst na calym ekranie to po srodku (wedle rozumowania
poziomego,
> z pionem jest chyba wsjo OK) literki byly rozciagniete ("grubsze"),
a im
> blizej brzegow tym bardziej waskie ("chude")...

Podlacze sie pod twoje pytanie.
Ja mam tak samo od roku, ale nie ide z nim do serwisu bo obraz wyglada
tak
tylko w nizszych czestotliwosciach (ponizej 72Hz) i nie zalezy od
rozdzielczosci.
Czyli tylko jak mam okno Dosa na caly ekran albo jakies gierki
przelaczaja na
60Hz to sie zwezaja boczne krawedzie. U mnie dzieje sie tak
niezaleznie od
lokalizacji (uzywalem go w roznych mieszkaniach, z czego jedno bylo w
innym
miescie) i nic nie daje poruszenie dowolnego kabla.

--
bdt