Re: Temperatura Duron'a ?

Autor: 2late (deadlog_FILTR__at_wp.pl)
Data: Mon 17 Feb 2003 - 18:35:25 MET

W artykule <b2qikr$8fh$1_at_nemesis.news.tpi.pl>
Usenetman dagres (dagres_at_interia.pl)
 myślał, myślał aż w końcu napisał:

>Poniewaz temperatury przekraczaly grubo 70 stopni, nawet 79,
>kupilismy nowy wentylator z wieksza iloscia obrotow - nie 4000 a 5000.

Po zmianie Durona 600 na 1300 też miałem temp. ok. 60 st. C na 'wolnych
obrotach' i strasznie mi się grzał zasilacz. Skończyło się na tym że
zmieniłem wiatrak w zasilaczu (230 W) i wyciąłem tą kratkę z tyłu, która go
zasłaniała i od wewnątrz (te szczeliny w obudowie zasilacza, tam gdzie
wyciąga powietrze z wnętrza obudowy). To jest rozwiązanie doraźne, dopuki
nie zmienię obudowy (z zasilaczem). Po tej operacji temp. spadła do ok. 43
st. C.
Sprawdź czy masz gorący zasilacz. :-)

>A moze ta temperatura jest normalna ?
>Duron 1300 to max dla tej plyty _GA 7IXE4.

Dla mojej płyty Duron 1300 to też max ale j.w.

>Problem polega na tym, iz nie wiem jak temperatura moze sie jeszcze podniesc
>przy uruchomieniu jakichs gier, czy innych aplikacji, kiedy nie bede miala

Kiedy kompresuję do divx lub mp3 (non stop procesor na 100% przez
kilkanaście godzin) ściągam obudowę, tak na wszelki wypadek. Ale to
raczej z powodu zasilacza, procesor ma trochę ponad 60 st.C.
Pozdrawiam

--
2late outspace communication ## http://strony.wp.pl/wp/deadlog/info.html
1999*2002 (R) deadlog_at_wp.pl  ## http://strony.wp.pl/wp/amanitamuscaria/