Odp: Temperatura Duron'a ?

Autor: dagres (dagres_at_interia.pl)
Data: Mon 17 Feb 2003 - 13:02:53 MET

> Jesli masz dobrze posmarowany pasta, to jesli nie masz kiepsko
> odprowadzajacego cieplo radiatora (czytaj cienkiego ialuminiowego :-D)
> to pozostaje kwestia rodzaju pasty do radiatora, bo juz przy 2500
> obr/min, a takie wentulatory instalowalem Klientom swego czasu,
> temperatury nie przekraczaly w/w.

Zapytam wiec jak powinno "wygladac" to posmarowanie.
Procesor posmarowalismy pasta srebrna dolaczona do wentylatora.
Poniewaz temperatury przekraczaly grubo 70 stopni, nawet 79,
kupilismy nowy wentylator z wieksza iloscia obrotow - nie 4000 a 5000.
Do nowego byla juz dolaczona pasta biala, silikonowa.
Nalozylismy jej troche na rdzen (nie sadze zeby byla to za mala ilosc)
i przymocowalismy wentylator z radiatorem - bez oczyszczenia procesora,
tj. rdzenia z pasty srebrnej - czyli mozna powiedziec, iz te obie pasty
sa wymieszane.

Czy mam oczyscic procesor z past i posmarowac jedna ?
Jak oczyscic rdzen procesora by go nie ukruszyc ? - czym ?

A moze ta temperatura jest normalna ?
Duron 1300 to max dla tej plyty _GA 7IXE4.

Problem polega na tym, iz nie wiem jak temperatura moze sie jeszcze podniesc
przy uruchomieniu jakichs gier, czy innych aplikacji, kiedy nie bede miala
podgladu do monitora systemu, a druga sprawa - komputer stoi kolo dosyc
dosyc chlodnej sciany, a co bedzie w lecie ? - temperatura jeszcze wzrosnie.
Z gory dziekuje za informacje,
Pozdrawiam
d_r