Re: Temperatura Duron'a ?

Autor: d_r (dagres_at_interia.pl)
Data: Mon 17 Feb 2003 - 22:42:31 MET

> Po zmianie Durona 600 na 1300 też miałem temp. ok. 60 st. C na 'wolnych
> obrotach' i strasznie mi się grzał zasilacz. Skończyło się na tym że
> zmieniłem wiatrak w zasilaczu (230 W) i wyciąłem tą kratkę z tyłu, która
go
> zasłaniała i od wewnątrz (te szczeliny w obudowie zasilacza, tam gdzie
> wyciąga powietrze z wnętrza obudowy).

Zasilacz też wymieniłam.
Mam teraz - 300watt.
Ale to co napisałeś brzmi całkiem logicznie.
Zasilacz jest montowany przy samym procesorze,
więc mam prawo "przerzucać" na procka
i wentylator swoje ciepło.
Ponieważ moja obudowa jest już dosyć zabytkowa,
wymienie ją, planuję zakup BigTower,
myślę, że wtedy problem zniknie.

Bo teoretycznie z samym procesorem i wentylatorem
jest wszystko OK.
Ścianka radiatora przy otwartej obudowie wskazuje
cos koło 40 stopni, (samego procesora spada poniżej
60) po zamknięciu z pewnością wzrośnie,
tak więc ciepło procesora jest przenoszone
na radiator, a o to przecież chodzi.

Dzięki za info.
Pozdrawiam
d_r