Re: problem z dvdromem teac'a

Autor: Mateusz Mazur (matmaz_at_wp.niecierpiespamu.pl)
Data: Mon 17 Feb 2003 - 20:05:45 MET

In article <b2rau1$ct5$1_at_news.onet.pl>, news_at_cage.civ.pl says...

> A gdzie kupowales? Bycmoze ktos ci wcisnal naped CD w obudowie DVD...

Hm... wiem, rozne rzeczy sie zdarzaja, ale chyba az tak mnie nie
zrobiono w konia. Naped jest przez bios, oraz windows rozpoznawany po
symbolu (czyli DV-516E). Poza tym, w sklepie w ktorym go kupilem robilem
juz nie pierwszy raz zakupy i zawsze dotad bylem zadowolony.
Pozdrawiam
Mateusz Mazur

--
Moj adres mailowy wymaga korekty!