Re: procesor i jego pamięć cache

Autor: Paweł Z. (alastor2_at_interia.pl)
Data: Mon 17 Feb 2003 - 16:29:37 MET

> Czy pamięć cache, której pozbawiony jest celeron i duron znacząco wpływa
na
> szybkość pracy procesora?
w przypadku celerona bardziej widac różnicę w wydajności niż w przypadku
durona
w porównaniu z P4 i Athlonem.

>Jeżeli mam w tej chwili Pentium 200 Mhz z
> technologią MMX, to czy będzie on znacznie wolniejszy niż celeron 300 Mhz?
niewielka różnica na korzyść celerona

> Ile pamięci cache mają procki? O ile szybsze jest
> cache od ram-u? Jak duży wpływ na szybkość procka mają technologie MMX,
SSE
> itd. Czy celeron posiada MMX?

cache jest kilkukrotnie(kilkunastokrotnie - zalezy jaki procek) szybszy od
ramu
technologie nie mają żadnego wpływu na wydajność jeśli nie są
wykorzystywane:)

celeron ma MMX

Paweł