Re: WD 120 JB - czy to był słuszny wybór (awaryjność)

Autor: Jakub Zysnarski (jaqbek_at_f2virt.onet.pl)
Data: Mon 17 Feb 2003 - 16:23:09 MET

Użytkownik "Lukasz Jakubowski" <lukasz__at_at_in-tra_.dot_com_.dot_pl> napisał
w wiadomości news:b2qlte$kt7$1_at_nemesis.news.tpi.pl...

> A co, zamierzasz nim rzucac ze jest to dla ciebie wazny czynnik?
>
> Lukasz

Nie :-) Ale jakis czas temu miałem nieprzyjemność być posiadaczem dysków
Fujitsu, które padły mi w tempie 2 w ciągu pół roku. I tylko dlatego, że
zdarzyło mi się wyciągnąć je z obudowy. Więc wolałbym podobnej historii
uniknąć.