Re: Odp: Temperatura Duron'a ?

Autor: jak chcesz napisac to usun to z adresu (_at_box43.pl)
Data: Mon 17 Feb 2003 - 17:22:47 MET

dagres wrote:

(..)

> Czy mam oczyscic procesor z past i posmarowac jedna ?
> Jak oczyscic rdzen procesora by go nie ukruszyc ? - czym ?
>
> A moze ta temperatura jest normalna ?
> Duron 1300 to max dla tej plyty _GA 7IXE4.
>
> Problem polega na tym, iz nie wiem jak temperatura moze sie jeszcze podniesc
> przy uruchomieniu jakichs gier, czy innych aplikacji, kiedy nie bede miala
> podgladu do monitora systemu, a druga sprawa - komputer stoi kolo dosyc
> dosyc chlodnej sciany, a co bedzie w lecie ? - temperatura jeszcze wzrosnie.
> Z gory dziekuje za informacje,
> Pozdrawiam
> [...]

Zbyt duzo pasty tez zle :) najlepiej wyczysc i daj jedna.
Z mieszania tez rozne dziwne rzeczy wychodza..
(przy czyszczeniu szmatka nie powinno sie nic stac - raczej przy
zakladniu/zdejmowaniu colera)

Mozesz dorzuci taka blaszke miedziana pod radiator (kolo 13-15 zl ) pare stopni
mniej..

Ale problem z tego co piszesz moze byc gdzie indziej - moze masz za goraco w
obudowie? Mala objetosc , kable , tasmy etc.. komputer w biurku..

poza tym - czym mierzysz temp? Czasem tu tkwi problem.