Re: Temperatura Duron'a ?

Autor: Mackosa (mackosa_at_wp._NOSPAM_.pl)
Data: Mon 17 Feb 2003 - 01:46:22 MET

d_r wrote:

> Witam
>
> Mam dwa pytanka :
> - ile powinna wynosić temperatura procesora
> Duron 1300 MHz (bezpieczna wartość) ?
> - jaki wentylator polecacie do takiego procesora ? -
> pytam o maksymalną prekość obrotową
>
> Dodam, że mam wentylator Tracer - 5000 obrotów
> (faktycznie wartości wskazywane - do 5500 obrotów).

[ciach]

Z mojego doswiadczenia srednia temperatura pracy Durona 1,2-1,3 GHz to
okolo 42-47 C w zime i okolo 48-50 C latem.

Jesli masz dobrze posmarowany pasta, to jesli nie masz kiepsko
odprowadzajacego cieplo radiatora (czytaj cienkiego ialuminiowego :-D)
to pozostaje kwestia rodzaju pasty do radiatora, bo juz przy 2500
obr/min, a takie wentulatory instalowalem Klientom swego czasu,
temperatury nie przekraczaly w/w.

Pozdroofki !
Mackosa <mackosa_at_wp_NOSPAM_.pl>

P.S. Nie zniszcz procesora przy zagladaniu :)