Re: Sens dzielenia dysku na partycje DYSKUSJA

Autor: Krzysztof (zajkomi_at_yahoo.com)
Data: Sun 16 Feb 2003 - 01:10:08 MET

<<<<<<Ja osobiście jestem przeciwnikiem dzielenia na partycje.
Wielu zielonych użtkowników potem się gubi co gdzie ma wgrywać>>>>>

Dokladnie. Masz racje.
Partycje nie maja sensu.
Jak dysk pada, to pada wszystko, a nie tylko jedna partycja.
Zamiast, jak ktos napisal, kupowac dysk 240 G i dzielic go na 4, lepiej jest
zainstalowac 4 oddzielne dyski. Ryzyko padniecia wszystkich 4 jest 4 razy
mniejsze.
Przechowywanie waznych danych na dysku (partycjach) nie ma sensu. Dane wcale
nie sa bezpieczne. Poczytaj posty blagajace o metody odzyskania danych z
padnietych dyskow z partycjami. Gdyby ci czytelnicy odrazu zapisywali dane
na CDRW nie mieliby takich pytan.
Dane przechowuje sie na CD (lub CDRW), albo na odzielnym dysku, sa tam
bardziej bezpieczne i w przypadku padniecia dysku z systemem, instalujesz
system na nowym dysku i masz natychmiast dostep do swoich danych zapisanych
na CD.
Partycje absolutnie nie zabezpieczaja przed wirusami.
Argumenty, ze partycje pozwalaja miec porzadek w kompie, to bzdura. Jezeli
ktos jest zorganizowany, to bedzie mial porzadek majac do dyspozycji
katalogi albo CD, osobie balaganiarskiej partycje nie pomoga.
K.