Re: Dlaczego komputer sam sie wylacza?

Autor: Mark (marek23pl_at_wp.pl)
Data: Sun 16 Feb 2003 - 01:09:22 MET

Mialem kiedys podobny problem z nagrywaniem, ale wtedy nagrywarki na scsi
chodzily u mnie. Problem pojawial sie jak nagrywalem plyta w plyte i w
cdromie porysowanego cdka mialem. Na poczatku nagrywania sesji cdrom stawal
i komputer sie resetowal.
Nie pamietam juz dokladnie jak to roziazalem ale chyba zaczalem modernizowac
kompa, pozmienialem konfiguracje i problemy minely.