Re: Nvidia i pcchips problem

Autor: Yellow_Peril (yellow_peril_at_op.pl)
Data: Fri 14 Feb 2003 - 15:52:17 MET

W wiadomości <b2idn7$2mh$1_at_flis.man.torun.pl>, sampoo2_at_poczta.onet.pl
napisał(a)...
> Witam.
> Zabarałem sie za zmianę grafiki w kompie w którym chodziła
> s3virgeAGP - chciałem założyć tam TNT2M64 coby polepszyć wydajność.
> Przy starcie systemu na ekranie pojawiają się "niepełne litery" a w
> trybie graficznym np. na tapecie systemowej widać jakby "dziury"
> kilkupikselowe braki.
> Poza tym komp sie wiesza się albo po całkowitym odpaleniu albo w jego
> trakcie.
>
> Płyta: PCchips M729
> Proc: Celleron 500MHz
> Ram 64 MB (2x32)
> [...]

Mam taką samą płytę i też próbowałem wpiąć rive 32 m64, ale mi się nawet
nie uruchomił sprzęt - poszedłem do jednego z serwisów gdzie powiedzieli
mi, że prawdopodobnie mam zbyt małe napięcie na agp.
BIOS mam z 1998 roku, więc nie aktualny - cóż może sobie zaktualizuję
:-)

--
Yellow Peril
Nigdy złej woli nie przypisuj tego, co znacznie łatwiej wytłumaczyć