Nvidia i pcchips problem

Autor: Slawi (sampoo2_at_poczta.onet.pl)
Data: Fri 14 Feb 2003 - 10:51:35 MET

Witam.
Zabarałem sie za zmianę grafiki w kompie w którym chodziła
s3virgeAGP - chciałem założyć tam TNT2M64 coby polepszyć wydajność.
Przy starcie systemu na ekranie pojawiają się "niepełne litery" a w
trybie graficznym np. na tapecie systemowej widać jakby "dziury"
kilkupikselowe braki.
Poza tym komp sie wiesza się albo po całkowitym odpaleniu albo w jego
trakcie.

Płyta: PCchips M729
Proc: Celleron 500MHz
Ram 64 MB (2x32)
Hdd: 1,7 GB
Muza: zintegrowana z mb - w biosie brak możliwości wyłączenia
System: Win 98se

Bardzo proszę o pomoc.

Sławek