Re: Czemu nie startuje?

Autor: ktom (ktom2_at_poczta.fm)
Data: Fri 14 Feb 2003 - 15:55:08 MET

Dnia 03-02-14 15:40, Użytkownik Jacek Wojaczyński napisał:
> Witam.
>
> Mój stary pecet ma problemy ze startem. Za każdym razem pojawia się
> jakiś error, muszę wchodzic do BIOSu, jak zrobię potem
> "Exit and save settings" to już wszystko jest OK.
>
> Co mu jest nie tak?
Witam

Zakladam, ze ten "error" jest komunikatem BIOSa, po starcie komputera.
Jezeli pomaga zapis w setupie BIOSa i po restarcie komputera jest OK, to
oznacza ze bateria CMOSa jest do wymiany.

Podczas startu sprawdzane sa sumy kontrolne pamieci CMOS
W przypadku roznic moze byc sygnalizowany blad.

Ale to tylko przypuszczenia, poniewaz nie podales przykladowego
komunikaty tego errora.

Tomek