Re: Nvidia i pcchips problem

Autor: Blesso (blesso_at_wp.pl)
Data: Fri 14 Feb 2003 - 19:50:39 MET

Użytkownik "Yellow_Peril" < napisał w
> poszedłem do jednego z serwisów gdzie powiedzieli
> mi, że prawdopodobnie mam zbyt małe napięcie na agp.
> BIOS mam z 1998 roku, więc nie aktualny - cóż może sobie zaktualizuję
> Yellow Peril
_______________________

chipset ali mial problemy z obsluga karty Nvidia
czesc grafik wogole nie startowala
do tego na PC Chipsie wiekszosc kart wydzielala wiecej ciepla niz normalnie
(sprawdzcie ilosc pasty pomiedzy chipem a radiatorem i zalozcie wentyle)
inne plyty (np na M726) mialy zbyt slaby zasilacz co powodowalo zwisy kart
bardziej "pradozernych " niz owczesne S3Savage,Rivy 128ZX.
Im nowszy BIOS tym lepiej oczywiscie ale jego zmiana nie gwarantuje poprawy
wspoldzialania z grafa
mozna stosowac BIOSowe zamienniki inych producentow
(sa na stronie http://www.stud.fernuni-hagen.de/q3998142/pcchips/aka.html)
gdyz PCChips "olal" nabywcow swoich plyt
no i oczywiscie ali agp driver _ tu pole do popisu dla cierpliwych . ( ver
1,81 chyba najbardziej stabilna)

Blesso