Re: Serwis TPC Kumputer - Wrocław

Autor: rkowalcz (rkowalcz_at_wp.pl)
Data: Fri 14 Feb 2003 - 05:09:25 MET

Witam.
Ponad rok temu spalił mi się zasilacz w obudowie. Sesja jeszcze w pełni
a ja projekty muszę oddać, tak więc szybko kupłem w TPC Wrocław obudowę
ModeCom Fine I. I po przyniesieniu do domy okazał się, że nie startuje
ona w ogóle (cisza). Obudowę pod pachę i do TPC i mówię, że nie działa
żeby mi wymienili na inną. A tu Zonk. Nie wymienią mi tylko przyjmują do
reklamacji na 2 tygodnie. To po co ja kupuję obudowę, żeby zaraz ją
reklamować? Potrzebna mi była na wczoraj, więc z gościem gadam czy nie
da rady szybciej. Serwisant powiedział żebym wpadł w poniedziałek coś
się załatwi i pogadam z szefem(gólnie miła rozmowa jak na moją sytuacje
podbramkową). Przychodzę w poniedziałek a ty nic,proszę przyjść jutro i
na dodatek szef potraktował mnie jak ostatniego buraka(a serwisant był
taki ludzki, ech szkoda gadać :( ). Na następny dzień znowu przychodzę i
im dupę konkretnie truję, to powiedzieli, że zadzwonią i zadzwonili za 2
dni(plus dla nich). Możę i bym dalej kupował u nich, a prawie większe
zakupy mi się szykowały, ale za to potraktowanie przez szefa, chodzę do
Age na Stawową.

--
rkowalcz
rkowalcz_at_wp.pl