Re: Problem z kineskopem w monitorze CTX Futura

Autor: rkowalcz (rkowalcz_at_wp.pl)
Data: Fri 14 Feb 2003 - 05:13:59 MET

cyfra <cyfra_at_arkom.pl> napisał(-a) :
> Typowy objaw padania powielacza napięcia. Koszt >300zł.
> Czasem pstryknie rzadko, ale jak robi to czesto, to dni twojego
> monitora sa policzone.

Potwierdzam, na 90% to padanie trafopowielacza. Ogólnie usługa nie na
gwarancji około 400zł, tak wię w/g mnie nieopłacalna.
Mam to samo w swoim monitorze Adi microScan 5P+, ale ku mojemu
zdziwieniu po 3 miesięcznym notorycznym cykaniu i gaszeniu, przestał
prawie w ogóle. Ale myślę , że to kwesia czasu - cyknie i po nowy
monitor trzeba isć :) .

--
rkowalcz
rkowalcz_at_wp.pl