Re: Outlook Express jak?

Autor: Krzysiek Szczepanek (silverman_at_go2.pl)
Data: Tue 11 Feb 2003 - 20:08:34 MET

Andrzej wrote:

> Mój post choć w kilkudziesięciu procentach był odpowiedzią
> na post Lopi'ego. Twój zaś jest "ni z gruchy ni z pietruchy'.
> O co Ci chodzi?,

Jeszcze nie rozumiesz?

> jesteś Alfą i Omegą?, wiesz już wszystko?

Nawet nie staram sie byc.

> Jest to po prostu post nie na temat - oceniający, a to także
> nie jest związane z tematyką tej grupy.

Nie odwracaj kota ogonem...

> Pamiętaj, grupa to nie jest rzecz, a ludzie. To ludzie tworzą
> grupę i też ludzie przychodzą po pomoc.

A po to jest podzial tematyczny usnetu zeby mozna jak najszybciej i jak
najlepiej pomoc uzyskac.

> Nie mów mi tu o jakimś regulaminie, a gdzie on jest gdy tu
> się sypią reklamy sprzedaży lub kupna?.

To nie widziales co bylo jakies 1.5 roku temu jak jeszcze malo komu
zalezalo na pozadku na p.c.p. Obecnie SPAM zdaza sie sproadycznie, a
p.c.p. jest znana w usnecie jako nie akceptujaca reklam.

> Gdzież Ty jesteś gdy reklamują się z złodziejskimi softami i takimi
> samymi MP3?.

Wybacz ale nie sypiam przed komputerem. Na SPAM odpisuje na priva bo nie
widze sensu powiekszania go na grupie, jesli jest to reklama aukcji z
allegro wysylame rowniez info do adminow allegro. Jesli chodzi o soft to
zazwyczaj dam wskazowke i umieszcze informacje ze to post NTG, zeby tacy
jak ty wiedzieli jaka jest tematyka grupy. Nigdy nie daje odowiedz na
zadane pytanie bo to tylko uczy, ze mimo, ze jest to NTG to i tak
odpowiedza.

> Chłopak nie przyszedł z pytaniem o rybki czy lakier samochodowy
> , a o konfigurację softu który jest częścią systemu bez którego
> każdy *pecet* mógłby stać w gablocie jako eksponat.

Takich jak ty bylo juz tu na grupie kilku, nie jest ani pierwszy ani
ostani... ale napewno nei masz racji. Prosilem zebys sie zapoznal ze
strona NTG grupy oraz z opisem grupy najwyrazniej tego nie zrobic wiec
zrob to teraz. A jak dalej nie nie potrafisz skumac ciasnym mozgiem, ze
jest to grupa hardware to naprawde nikt ci tu nie trzyma. Udaje sie na na
pl.comp.czytnika dyskutowac o upslooku, a na pl.comp.os.* na temat
partycji. Zaczynasz cos rozumiec?

> No, ale na tym to Ty się nie znasz.

A jakie tutaj ma to znaczenie czy sie znam na tym czy nie znam? Jak bede
mial ochote podyskutowac na temat upslooka to zaczne czytywac
pl.comp.czytniki

--
Krzysztof Szczepanek
Best regards from "Devil's basement"