Re: Outlook Express jak?

Autor: Andrzej (niepodaje_at_spam.pl)
Data: Tue 11 Feb 2003 - 19:36:49 MET

Użytkownik "Krzysiek Szczepanek" <silverman_at_go2.pl> napisał w
wiadomości news:Xns931FB966C5278silvermango2pl_at_193.110.122.83

> [.........................]
> A ty koniecznie musisz zaistniec na grupie dajac glupie komentarze i
> odowiadajac na pytania nie zwiazane z tematyka grupy., (lamiac w ten
> sposob netykiete oraz regulamin grupy). Na temat jak widac z twoich
> postow to za wiele niestety nie potrafisz :/ Zreszta czego wiecej
> mozna sie spodziewac po czlowieku co anonimowo pisze na newsy... :/

Mój post choć w kilkudziesięciu procentach był odpowiedzią
na post Lopi'ego. Twój zaś jest "ni z gruchy ni z pietruchy'.
O co Ci chodzi?, jesteś Alfą i Omegą?, wiesz już wszystko?
Jest to po prostu post nie na temat - oceniający, a to także
nie jest związane z tematyką tej grupy.
Pamiętaj, grupa to nie jest rzecz, a ludzie. To ludzie tworzą
grupę i też ludzie przychodzą po pomoc.
Nie mów mi tu o jakimś regulaminie, a gdzie on jest gdy tu
się sypią reklamy sprzedaży lub kupna?. Gdzież Ty jesteś gdy
reklamują się z złodziejskimi softami i takimi samymi MP3?.
Chłopak nie przyszedł z pytaniem o rybki czy lakier samochodowy
, a o konfigurację softu który jest częścią systemu bez którego
każdy *pecet* mógłby stać w gablocie jako eksponat. No, ale
na tym to Ty się nie znasz.

--
Andy_K.
"Na nic skrzydła, kiedy ptasi móżdżek."