Re: Outlook Express jak?

Autor: Marco (notrue_at_interia.pl)
Data: Tue 11 Feb 2003 - 21:02:52 MET

> Mój post choć w kilkudziesięciu procentach był odpowiedzią
> na post Lopi'ego. Twój zaś jest "ni z gruchy ni z pietruchy'.

ni z gruchy ni z pietruchy jest post dotyczący software'u

> Chłopak nie przyszedł z pytaniem o rybki czy lakier samochodowy,
> a o konfigurację softu który jest częścią systemu bez którego
> każdy *pecet* mógłby stać w gablocie jako eksponat.

a cały pecet (soft + harware) byłby niczym, gdyby nie użytkownik,
który przecież jest często osobą znerwicowaną z powodu sypiącego
się systemu i w związku z tym potrzebuje często pogadać o tym
i dlatego zamiast na pl.sci.psychologia zada pytanie na
pl.com.pecet

Po to są podziały tematyczne - i basta!!!