Re: ECS K7S5A

Autor: Jacek Maciejewski (jacmac-nospam_at_go2.pl)
Data: Tue 11 Feb 2003 - 18:34:36 MET

JHamer naskrobał:

>...lol...
>też mam ecs-a i wiem co z tego chipa można "wycisnąć" :) a że masz
>wymagania niewielkie, to już twoja sprawa. jak możesz to wsadź
>byle jakiego sb128 i zobaczysz/usłyszysz różnicę.
>cu

Ciekawe co cię tak śmieszy? Zapewne należysz do tych głupców którzy
uważają że dźwięk z lampowych wzmacniaczy jest lepszy, a swoje
głośniki podłączają złoconymi drutami.
Może byś się wysilił na jakiekolwiek konkret, np. czy masz
zastrzeżenia do szerokości pasma, zniekształceń, dynamiki czy czegoś
tam jeszcze?
Przejrzałeś kiedykolwiek specyfikację AC97? Wiesz do czego służy
złącze AMR? Odróżniasz dB od kB? ;)

--
Jacek