Re: ECS K7S5A

Autor: Shrek (lskorupk_nospam_at_wp.pl)
Data: Fri 14 Feb 2003 - 18:40:53 MET

Dnia 11 lut 2003, jacmac-nospam_at_go2.pl (Jacek Maciejewski) zapodal(a):

> Ciekawe co cię tak śmieszy? Zapewne należysz do tych głupców którzy
> uważają że dźwięk z lampowych wzmacniaczy jest lepszy,

Mysle, ze jest, ale sam tego nie uslyszalem - do tego konieczne bylyby
super glosniki i przede wszystki dobre pomieszczenie do odsluchu.

> a swoje
> głośniki podłączają złoconymi drutami.

Raczej glosniki i nie zloconym, a z miedzi beztlenowej. BTW imprezki robie
w drugim pokoju i nie chce mi sie wyciagac kabli za regalu, wiec wtedy
podlaczam kablem sieciowym - taki 1.5 mm kwadrat - drut nie linka -
wyraznie scina wyzsze czestotliwosci, ale to to chyba kwestia tego, ze to
nie linka - zjawisko naskorkowosci.

> Może byś się wysilił na jakiekolwiek konkret, np. czy masz
> zastrzeżenia do szerokości pasma, zniekształceń, dynamiki czy czegoś
> tam jeszcze?

Do znieksztalcen przy basach - wiekszosc slychac dobrze, ale metal juz
"charczy" - trzeba obnizyc poziom sygnalu na wyjsciu karty, i podglosic
wzmacniacz, ale wtedy trzeba dac na polowe mocy (30 W), zeby uzyskac jakis
logiczny dzwiek - przy tej samej pozycji galy na wzmacniaczu i odsluchu CD
(nie tego z kompa) jest juz wyraznie za glosno:). Poza tym wtedy sa
wieksze szumy, bo odnosze wrazenie, ze poziom szumow jest mniej wiecej
taki sam bez wzgledu na polozenie "suwakow" od line out, wiec sygnal/szum
przy takiej operacji jest znacznie gorszy:( No i jak sobie ptrzed chwila
dalem gale we wzmacniaczy na full bez muzyki to jakbym licznik geigera
sluchal, plus szum oczywiscie:(

> Przejrzałeś kiedykolwiek specyfikację AC97?

Nie.

> Wiesz do czego służy
> złącze AMR?

Do modemow? Raczej nie uzywane:)

> Odróżniasz dB od kB? ;)

Tak.

Ps. Wygrzebie jakas stara karte i napisze czy lepiej czy gorzej. Te
trzaski to chyba raczej od zasilania (zasilacz "tupie" jak rusza glowicami
dysku, ale pewnosci nie mam) softwarowego chlodzenia procka nie uzywam
(poza procesem bezczynnosci w XP, a jak uzywalem to nie odnotowalem
roznicy). BTW w VZA rev 3. dzwiek byl znacznie lepszy:(

Pozdr. Shrek.