Re: ECS K7S5A

Autor: Krzysiek Szczepanek (silverman_at_go2.pl)
Data: Wed 12 Feb 2003 - 12:10:49 MET

Jacek Maciejewski wrote:

> Ciekawe co cię tak śmieszy? Zapewne należysz do tych głupców którzy
> uważają że dźwięk z lampowych wzmacniaczy jest lepszy,

Jesli Ty twierdzisz, ze jest odwrotnie to przykro mi bardzo :/

> a swoje głośniki podłączają złoconymi drutami.

To raczej audiofile i zecydowanie ignoracko brzmi nazywanie ich glupcami.

> Może byś się wysilił na jakiekolwiek konkret, np. czy masz
> zastrzeżenia do szerokości pasma, zniekształceń, dynamiki czy czegoś
> tam jeszcze?

Podlacz do jakiego kolwiek lepszego zestawu glosnikow. Slaba dynamika,
duzy poziom szumow, w K7S5A brak wzmacniacza przez co nie da sie ze
sluchawek sluchac. Ot sprzet typowo biurowy i dla malo wymagajacych
podlaczachych do tego piszczyki.

--
Krzysztof Szczepanek
Best regards from "Devil's basement"