nie kupuj

Autor: Maniek (maniek71_at_o2.pl)
Data: Tue 11 Feb 2003 - 16:09:32 MET

Od: "Mikkeo" <mikkeo_at_poczta.onet.pl>
Temat: Monitor
Data: 10 lutego 2003 23:49

Na dniach mam zamiar kupic monitor. Jestem prawie zdecydowany na LG F700B.
Co sadzicie o takim wyborze?

NIETRAFNY. znajdz sobie cos innego. cokolwiek popytaj kogos tylko nie lg. to
najbardziej chyba zjeb...firma .Sam mam gorszy co prawda model ale niedaleko
pada jablko od jabloni. Jakies deformacje obrazu na moim gowno wartym
flatronie. NIE KUPUJ. dobrze radze.Pozdrawiam

Moze jacys urzytkownicy tego monitora mogliby sie podzielic wrazeniami?

Z gory dziekuje i pozdrawiam.