Re: nie kupuj

Autor: tb (jethroBEZSPAMUPROSZE_at_z.pl)
Data: Tue 11 Feb 2003 - 22:16:29 MET

Użytkownik "Maniek" <maniek71_at_o2.pl> napisał w wiadomości
> Moze jacys urzytkownicy tego monitora mogliby sie podzielic wrazeniami?

Moje wrazenia niestety rowniez negatywne:
1. Tradycyjnie znieksztalcona geometria w prawym gornym rogu ekranu (do tego
jakos mozna sie jeszcze przyzwyczaic).
2. Gorsza ostrosc obrazu we wszystkich czterech rogach
3. Po wlaczeniu monitora obraz jest przesuniety w dol tak, ze 1/3 dolnego
paska narzedzi jest schowana i dopiero po kilku minutach calkowicie sie
odslania - obraz sie podnosi(no wlasnie, czy jest to wada ktora moglbym
reklamowac w serwisie?)

Monitor ten najbardziej nadaje sie do gier i ogladania filmow. Nie widac
wtedy wad. Poza tym ma bardzo ladny design, wiec gdy nie jest wlaczony moze
robic wrazenie ;-) .
A tak na marginesie to kupujac go w sklepie prosilem o podlaczenie monitora,
abym mogl sprawdzic jakosc obrazu. Sprzedawca grzecznie sie zgodzil, zawolal
mnie na zaplecze i pokazal.... instalujacego sie win98. Oczywiscie niewiele
sie w ten spoób dowiedzialem. Ale zaryzykowalem i kupilem. Teraz troche
zaluje i postanowilem sobie, ze kolejny monitor, ktory kiedys kupie to
bedzie tylko i wylacznie LCD.

pozdr.

P.S. i tak sie ciesze ze na razie mi nie strzela ani nie buczy, bo slyszalem
ze niektorzy maja tego rodzaju problemy ;-)