Re: nie kupuj

Autor: merchel (merchel_at_poczta.onet.pl)
Data: Tue 11 Feb 2003 - 17:23:59 MET

> Na dniach mam zamiar kupic monitor. Jestem prawie zdecydowany na LG F700B.
> Co sadzicie o takim wyborze?
>
> NIETRAFNY. znajdz sobie cos innego. cokolwiek popytaj kogos tylko nie lg.
> najbardziej chyba zjeb...firma .Sam mam gorszy co prawda model ale
niedaleko
> pada jablko od jabloni. Jakies deformacje obrazu na moim gowno wartym
> flatronie. NIE KUPUJ. dobrze radze.Pozdrawiam
>

> Moze jacys urzytkownicy tego monitora mogliby sie podzielic wrazeniami?
>
> Z gory dziekuje i pozdrawiam.

> [...]
Kupilem 2 miesiace wczesniej nagrywarke LG i juz padla. Nie dosc że musiałem
na swoj koszt dostarczyc do servisu a nie do punktu zakupu to musze zaplacic
30 zł za jakas tam konserwacje czy strojenie. A zdazylem nagrac tylko ze 20
plytek. To pytam sie po kiego grzyba zaplacilem za gwarancje. ?????
Omijaj ta firme z DALEKA .!

pozdrawiam